۱۳۹۹ اسفند ۱۸, دوشنبه

اقدام به خودکشی سه دختر نوجوان در دهدشت

 سه دختر نوجوان در دهدشت واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، با هدف خودکشی قصد پرتاب کردن خود از روی پشت بام یک ساختمان را داشتند که با مداخله مردم و نیروهای پلیس از اقدام دو تن از آنها جلوگیری شد.

یک تن دیگر نیز پس از پرتاب کردن خود دچار جراحت شد. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، سه دختر نوجوان در دهدشت واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، با هدف خودکشی قصد پرتاب کردن خود از روی پشت بام یک ساختمان را داشتند که از اقدام دو تن از آنها جلوگیری شد.

یک منبع مطلع در این خصوص گفت: سه‎ دختر نوجوان در دهدشت تصمیم به خودکشی از طریق پریدن از روی پشت بام ساختمان‌های سه طبقه مسکن مهر را داشتند که یک نفرشان اقدام به این کار کرد.

منبع مطلع افزود: دو نوجوان دیگر با دخالت مردم و نیروهای ‎پلیس از کار خود منصرف شدند. دختر نوجوانی که موفق به پریدن شده بود دچار آسیب دیدگی شد.

بنابر این گزارش، هر سه نوجوان تحت درمان و مراقب های پزشکی هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در تلاش برای توانمندسازی زنان؛ آتسا احمدآئی، شهروند بهائی به ۸ سال حبس محکوم شد

  جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات این شهروند اسفندماه ۹۹ برگزار شده و قاضی دادگاه بدون مطالعه دقیق پرونده و به دلایلی از جمله تلاش او برای ثبت...