۱۴۰۰ فروردین ۱۱, چهارشنبه

نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد: لزوم فعالیت مبلغان دینی در حوزه تربیت کودک و آموزش مربیان مهدها

 

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مبلغان دینی در حوزه تربیت کودکان و آموزش مربیان مهدهای کودک نیز برنامه ریزی و فعالیت کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با مبلغان طرح «آرامش بهاری» با اشاره به تأثیرگذاری روحانیت در جامعه، اظهار کرد: شریان اعتقادی جامعه در دست روحانیت قرار دارد.


وی به هجمه دشمنان علیه روحانیت اشاره و با بیان اینکه آنها دریافته اند که باید از روش تبلیغی روحانیت برای تأثیر بر افکار عمومی استفاده کنند، افزود: ایجاد شیعه انگلیسی و آمریکایی نیز به همین منظور بوده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان شیوع تبلیغی شیعه را روش انبیای الهی برشمرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصه‌های این روش تبلیغی استفاده از زمان است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم روحانیون در مناطق مختلف، اضافه کرد: بسترهای لازم برای تبلیغ آماده است با وجود سختی‌های فراوان باید در این زمینه گام برداشته و شیوه‌های تبلیغی را به آیندگان منتقل کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انجام تبلیغ زمینه تداوم دین را فراهم می‌کند، افزود: باید زیرساخت‌های اقامتی در برخی مناطق فاقد روحانی و مبلغ در استان گیلان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه باید زیر ساخت‌های اقامتی در برخی از روستاها که می‌توانند محور باشند برای اسکان چند مبلغ فراهم شود، ادامه داد: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های مبلغان باید فعالیت در حوزه تربیت کودکان باشد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه باید برای مربیان در مهدهای کودک نیز برای فعالیت در حوزه تربیت دینی از سوی مبلغان متخصص روانشناسی و فعال در حوزه تربیتی دوره‌های آموزشی برگزار شود، تأکید کرد: بر فعالیت‌های تربیتی در مهد کودک‌ها نظارت کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در تلاش برای توانمندسازی زنان؛ آتسا احمدآئی، شهروند بهائی به ۸ سال حبس محکوم شد

  جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات این شهروند اسفندماه ۹۹ برگزار شده و قاضی دادگاه بدون مطالعه دقیق پرونده و به دلایلی از جمله تلاش او برای ثبت...