۱۳۹۹ اسفند ۱۸, دوشنبه

بازداشت متهم به آزار جنسی دو زن در تهران

 روز پنجشنبه ۱۴ اسفند، متهم به آزار جنسی ۲ زن در تهران بازداشت شد. این فرد متهم است که به بهانه مسافربری و یا با اعمال خشونت و ربودن زنان، آنان را مورد آزار و تجاوز قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، متهم به آزار جنسی زنان در تهران بازداشت شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: ساعت ۸:۳۰ دقیقه شامگاه ۳۰ آبان امسال مرد ۳۸ ساله ای به پلیس رفت و از ربوده شدن همسرش خبر داد، وی اعلام کرد، همسرم برای دیدن مادرش خانه را ترک کرد و من تصور می کردم که او در خانه مادرش است اما ساعتی قبل طی تماسی که با من داشت از ربوده شدنش توسط فرد ناشناسی خبر داد و بعد هم تماس قطع شد.

مرتضی نثاری ادامه داد: با شکایت مرد جوان، پرونده ای در اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل و تحقیقات برای دستگیری آدم ربایان و آزادی گروگان آغاز شد، در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، زن جوان به خانه برگشت و اعلام کرد که در راه رفتن به خانه مادرم بودم که ناگهان خودروی پراید سفید رنگی در مقابلم توقف کرد، راننده از خودرو پیاده شد و شروع به کتک زدن من کرد و مرا کشان کشان به داخل خودروی خود برد، هوا تاریک بود و من هم در خیابان خلوتی در حال عبور بودم به همین دلیل کسی متوجه من نشد.

به گفته وی، بعد از اینکه آن مرد، مرا سوار خودروی خود کرد به راه افتاد، و مرا مدام تهدید می کرد، در نهایت هم در محلی خلوت توقف کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد هم مرا همانجا رها کرد و متواری شد.

نثاری افزود: در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، زن جوانی ۱۵ بهمن امسال به اداره آگاهی رفته و از ربوده شدن و آزار و اذیتش شکایت کرد و گفت که ساعت ۶:۴۵ دقیقه بعد از ظهر ۱۲ آذر امسال در جنوب غرب تهران سوار خودروی پراید سفید رنگ شدم، اما پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد و با راننده پراید درگیر شده و حتی گوش او را هم گاز گرفتم و او مجروح شد، اما او دست بردار نبود و در نهایت مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، پس از آن توانستم از دست او رها شوم و فرار کنم اما به موفق شدم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.

معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با اطلاعاتی که دومین شاکی در اختیار تیم تحقیق قرار داد، مشخصات مالک خودرو شناسایی شد و در ادامه بررسی ها مشخص شد که خودروی پراید در اختیار پسر خاله صاحب خودرو است که با شناسایی هویت متهم و پس از هماهنگی های قضائی با بازپرس دادسرای امور جنایی تهران، روز ۱۴ اسفند متهم در خانه اش در شرق تهران بازداشت شد و پس از انتقال به اداره آگاهی به جرم خود اعتراف کرد.

لازم به ذکر است در ادبیات عرفی رسانه های دارای مجوز از کلمه آزار و اذیت برای اشاره به تجاوز و اشکال مختلف آسیب های جنسی استفاده می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

در تلاش برای توانمندسازی زنان؛ آتسا احمدآئی، شهروند بهائی به ۸ سال حبس محکوم شد

  جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات این شهروند اسفندماه ۹۹ برگزار شده و قاضی دادگاه بدون مطالعه دقیق پرونده و به دلایلی از جمله تلاش او برای ثبت...